• ورود / ثبت نام
  • 021-33509143

پرسش های متداول

 

پرسش یک  : شیوه خرید از میس اسمارت به چه صورت است ؟

پاسخ : در این زمینه بخش جداگانه ایی  یعنی " راهنمای خرید " به اختصار توضیح داده شده است .

 

پرسش دو :  آیا ارزش افزده به قیمت ها اضافه می گردد؟
پاسخ : مشتریانی که از میس اسمارت خرید میکنند مشمول پرداخت مالیات یا ارزش افزوده نمی باشند و فروشگاه تمامی هزینه ها را پرداخت می نماید .

 

نکته مهم  :

مشتریان گرامی میس اسمارت : چنانچه بصورت تک خرید می فرمایید ، و در مناطق ۲۲ گانه تهران تشریف دارید ، امکان پرداخت در محل برای شما وجود دارد. لازم به یاداوری است ، شما عزیزانی که از طریق درگاه و یا لینک پرداخت سفارش میدهید ، از تخفیف های ویژه و حراج های فصلی و... مطلع خواهید شد .

و چنانچه بصورت عمده خرید می فرمایید ، از طریق فرم تماس با ما قبل از خرید تماس حاصل فرمایید .

 پرسش یک  : ارسال و بسته بندی به چه صورت محاسبه می شود؟
 پاسخ        :  نحوه محاسبه ارسال و بسته بندی کالا بستگی به نوع سفارش متفاوت بوده و همچنین مبلغ ثابتی برای بسته های پستی ( یعنی 10000 ) تومان و هزینه حمل و نقل در شهر تهران متغییر بوده اما اگر محل سکونت یا آدرسی که در بخش مربوطه وارد کردید به شعبات نزدیک بوده باشد مبلغ 8000 تومان از مشتری گرفته می شود .

پرسش دو :آیا هزینه ارسال و بسته بندی در مبلغ کالا محاسبه شده است ؟

پاسخ      : خیر .

پرسش سه : آیا هزینه ارسال محموله توسط شرکت میس اسمارت پرداخت میشود ؟

پاسخ       : به علت این که فروشگاه میس اسمارت هزینه مالیات و عوارض را از مشتری دریافت نمیکند ، همجنین تمامی هزینه های تولید و انبار داری محصول را پرداخت نموده است هزینه ارسال محموله به عهده شخص متقاضی میباشد و بستگی به مسافت مشتری محاسبه میگردد .

نکته : درصورتی که مجموع سبد خرید شما مبلغی بیش از 150 هزار تومان باشد ، ارسال کالا به سراسر ایران به صورت خودکار رایگان محاسبه میشود . 

پرسش چهارم : آیا میتوانم کالا یا سفارش خود را به صورت حضوری دریافت کنم ؟

پاسخ  : در صورتی که لازم باشد مشتری حتما به صورت حضوری اختیار به حضور داشته باشد ، مانعی ندارد .

پرسش پنجم : فهرست و یا آدرس شعبات میس اسمارت را از کجا پیدا کنم ؟

پاسخ : از از قسمت " فهرست شعب میس اسمارت " مشتریان میتوانند کالای خود را به صورت حضوری ملاحضه فرمایند .

پرسش ششم : چطور می توانم از زمان شروع و اتمام تخفیف ها اطلاع داشته باشم؟

پاسخ : با دسترسی به اینترنت در تلفن های همراهتان یا کامپیوتر های شخصی از طریق سایت و یا اپلیکیشن میس اسمارت و یا با عضویت درصفحات اجتماعی به ویژه خبرنامه تلگرام  میتوانید از زمان شروع و پایان فروش های دوره ای و تخفیفات آگاهی پیدا کنید .

پرسش آخر : چطور میتوانم به یک فروشگاه اینترنتی اعتماد کنم و مبلغ کالا را پرداخت کنم ؟

پاسخ : فروشگاه اینترنتی میس اسمارت با کسب رضایت مشتری ، کیفیت و تنوع محصولات در طول 25 سال خدمت طلایی از سال 1371 به صورت متوالی توانسته است از نام تجاری خود یعنی میس اسمارت ( MISSSMART

در بازار برندینگ جهانی و هم چنین کشور عزیزمان ایران دفاع کرده و پیشرفت روز افزونی در زمینه پوشاک بانوان شال و روسری کرده باشد . 

دیری نمیگذرد که فروشگاه اینترنتی MISSSMART تصمیم به راه اندازی یک فروشگاه آنلاین ( اینترنتی ) در زمینه شال و روسری افتتاح کرده است اما در همین مدت کوتاه توانسته است رضایت مشتری به خصوص در زمینه تحویل به موقع کالا را جلب نماید .

لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی شال و روسری میس اسمارت کلیه مجوز های لازم از سازمان نظام صنفی ( کسب و کار اینترنتی ) / نماد اعتماد ، ثبت سایت در سازمان وزرات ارشاد و فرهنگ اسلامی / همچنین درگاه پرداخت زرین پال ( که در ایران بانام دروازه پرداخت معتبر شهره عام خاص مردم بوده و شناخته شده را دارا میباشد ، مشتریان گرامی از بخش احراز هویت در فوتر سایت ( پایین صفحه ) و { نماد ها } میتوانند این ادعا را مشاهده فرمایند . 

 

ضمانت اصالت کالا

خرید اینترنتی محصولات ، تقسیم بندی مناسب محصولات به قسمت های مختلف، ارسال سریع، 24ساعت ضمانت عودت ، گونه های ارسال مختلف در خرید اینترنتی محصولات برای انتخاب توسط مشتریان ، خرید تلفنی محصولات ، سیستم هوشمند پیگیری سفارشات خرید آنلاین محصولات در کنار سایر امکانات منحصر به فردی که برای تامین رضایت مشتریان به مرور زمان توسط این فروشگاه اینترنتی ارائه خواهد شد، نشان دهنده رویکردی جدید در فروشگاه اینترنتی می باشد.

** میس اسمارت متعهد میشود کالای مورد نیاز مشتری را همانطور که در وب سایت قید شده است ،( همان رنگ و اندازه و طرح و مدل ) تقدیم مشتری گردیده و از هر گونه جابجایی هنگام تحویل کالا خودداری نماید .

 

آیا پس از خرید محصول و تحویل از مامور مربوطه در صورت عدم رضایت از کالا مرسوله قابل عودت میباشد ؟

مشتریانی که پس از دریافت کالا از محصول خریداری شده خود ناراضی بوده اند ، شرایط عودت کالا را مطالعه فرمایند 

1- کالای عودت داده شده به هیچ وجه نباید از لحاظ بصری و فیزیکی آسیب دیده باشد . 

2- کالای عودت داده شده نباید استفاده شده باشد و یا بوی نامطبوع بدهد . 

3- کالای عودت داده شده نباید چروک یا لک شده باشد و در صورت مشاهده این موارد کالا پس گرفته نخواهد شد . 

نکته : در صورتی که کالا هیچ یک از موارد ذکر شده را دارا نبود شرایط عودت مبلغ پرداختی به شرح زیر میباشد : 

پس از دریافت کالا - محصول عودت داده شده پس از بررسی صحت و سلامت توسط کارشناسان میس اسمارت مبلغ مرسوله ظرف مدت 24 ساعت کاری به حساب شخص ثبت نام کننده در سایت واریز میگردد . 

حداکثر مهلت باز پس گیری کالا 24 ساعت پس از تحویل مرسوله به مشتری می باشد .

باتشکر - گروه میس اسمارت 

 

این وب سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد .

لازم به ذکر است کپی برداری از تصاویر و مطالب این وب سایت تنها با ذکر منبع بلامانع است و در صورت مشاهده پیگرد قانونی خواهد داشت .

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به میس اسمارت می‌باشد.

لطفا چند لحظه صبر کنید

پیام

پیام

پیام

پیام

Top