چیدمان شال و روسری در ویترین فروشگاه چگونه است ؟ نحوه صحیح چیدمان شال و روسری در ویترین فروشگاه چگونه است ؟ چیدمان شال وروسری در ویترین فروشگاه چگونه باید باشد تا نظر مشتری را به خود جلب کند ؟ آیا نحوه چیدمان شال و روسری درویترین فروشگاه  تاثیری در میزان فروش دارد ؟

همانطور که می دانید به طور کلی دکوراسیون و چیدمان شال و روسری در ویترین فروشگاه عامل بسیار مهمی برای مدیریت فروشگاه و مشتری است . اگر به دنبال پاسخ به سوالات نحوه و تاثیر چیدمان شال و روسری در ویترین فروشگاه هستید با مجله اینترنتی شال و روسری میس اسمارت همراه باشید .

چیدمان شال و روسری در ویترین فروشگاه باید به گونه ایی باشد که در اولین نگاه یک رهگزر را به خود جلب کند . بله درسته دقیقا یک رهگزر نه صرفا کسی که قصد خرید شال و روسری ر دارد .

 

 شال و روسری به دلیل تنوع زیاد در طرح و رنگ  و قیمت مناسب یک گزینه مناسب جهت هدیه است . ویترین یک فروشگاه شال و روسری باید انقدر جذاب باشد که حتی یک آقا را به خود جلب کند و او را تشویق به خرید یک شال و روسری برای همسر ، مادر ، دوست ، همکار و... کند .

ممکن است یک خانم وقت زیادی را صرف انتخاب شال و روسری جهت ست کردن شال و روسری با مانتو یا لباس مورد نظر خود بگزارد و شال و روسری را نیز خریداری  کند  ولی باز هم با آن مانتو یا لباس ست نشود ، روسری و شال پشت که در ویترین فروشگاه شما است ممکن است دقیقا گزینه مورد نظر بانو باشد .

نحوه صحیح چیدمان شال و روسری در ویترین فروشگاه چگونه است ؟

هر آنچه که در نگاه اول به چشم مخاطب می خورد ذهنیت او را نسبت به کسب و کار شما میسازد ، اگر شما مدیر یک فروشگاه شال و روسری هستید دکوراسیون و نحوه چیدمان شال و روسری در ویترین فروشگاه را جدی بگیرید زیرا دکوراسیون و نحوه چیدمان شال و روسری در ویترین فروشگاه  در جذب مشتری و رونق کسب و کار شما بسیار تاثیر گذار است .

توجه به متراژ مغازه برای انتخاب یک دکوراسیون و ویترین جهت مغازه شال و روسری بسیار مهم است و در این رابطه بهتر است از یک طراح  دکوراسیون مشورت بگیرید .

استفاده از رنگ بندی مناسب برای ویترین اصلی و رنگ مناسب برای دیوارهای داخلی و سایر قسمت های فروشگاه نکته هائز اهمیتی است زیرا رنگ در مدت زمان اندکی با مخاطبان ارتباط برقرار می کند و می تواند احساسات مختلفی را در آن ها تقویت نماید.

به کارگیری تکنیک های نورپردازی مناسب برای بهتر دیده شدن اجناس و همچنین متمایز نمودن بخش های مختلف فروشگاه موجب افزایش جذابیت ویترین فروشگاه شال و روسری می شود .

در مورد چیدمان شال و روسری در ویترین فروشگاه باید در نظرداشت که ویترین فروشگاه شال و روسری نباید آنقدر شلوغ باشد که از هر جای ویترین شال و روسری آویزان باشد که مشتری با دیدن آن اصلا نتواند انتخاب درستی داشته باشد و با دیدن این همه شلوغی تمایلی به ورود به فروشگاه شال و روسری پیدا نکند ویا اینکه انقدر خلوت و تعداد آن انقدر کم باشد که  به نظر مشتری هیچ جنس و یا طرح مناسبی با سلیقه او در فروشگاه وجود ندارد و از پا نهادن به داخل فروشگاه منصرف شود .

بنابراین باید تعداد کارهای پشت ویترین فروشگاه شال وروسری به اندازه و چیدمان آن ساده وشیک باشد ، به گونه ایی  که مشتری وسوسه شود که از این فروشگاه شال و روسری خرید نماید .

سعی کنید حداقل هفته ای یک بار روسری ها و شال های پشت ویترین را تغییر دهید . معمولا مدیریت فروشگاه های شال و روسری هر هفته کار جدیدی جهت فروش ارائه میدهند ، پس شال و روسری های جدید و به روز را داخل ویترین قرار دهید . مشتری های گزری شما بعد از مدتی در صورتی که شال و روسری ها مطابق با سلیقه شان باشد ، مشتری ثابت می شوند . دیدن شال و روسری تکراری پشت ویترین سبب می شود که به مرور تمایلی به بازدید از فروشگاه شما نداشته باشند . شال ها و روسری های داخل ویترین باید به گونه ایی باشد که هر نوع سلیقه ایی را در بر بگیرد البته که سلیقه مدیریت فروشگاه یا کسی که این شال و روسری ها را جهت فروش  انتخاب و تهیه میکند بسیار تاثیر گذار است .

البته طراحی داخلی مغازه یا فروشگاه شال و روسری نیز باید توجه داشت واین می تواند یک امتیاز مثبت باشد و سبب دو چندان شدن افزایش جذابیت ویترین خارجی فروشگاه شال و روسری شود . سعی کنید شال ها و روسری ها هر کدام  در قسمت جداگانه ایی چیده شود برای این منظور می توانید از قفسه ها، رگال ها و سایر ابزارهایی که می تواند علاوه بر نظم بخشیدن برای چیدمان بهتر شال و روسری مورد استفاده قرار گیرد استفاده نمایید . بای توجه داشت که سایزها و جنس های شال ها و روسری ها متفاوتند به عنوان مثال برای جنس شال و روسری جنس های ابریشم ، ساتن ، توییل ،حریر و... وجود دارد ، وبرای سایز روسری سایزهای 90 ، 100 ، 110 ،  120 ، 140 وجود دارد . بنابراین باید نحوه قرار گرفتن اجناس در داخل مغازه به گونه ایی باشد که به محض خواسته مشتری فروشنده بتواند آن را در محل مورد پیدا کرده و به مشتری ارائه دهد .

به دلیل تنوع رنگ در تولید شال و روسری سعی کنید نحوه چیدمان شال و روسری در داخل فروشگاه به نحوی باشد که تنوع رنگ ها به وضوح دیده شود و جنس آن برای خریدار قابل لمس باشد .

باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید  جنس دکور شال و روسری باید جوری انتخاب شود که به جنس وبافت ظریف شال و روسری آسیب نزند .

در پایان می توان گفت ، هر چه چیدمان  شال و روسری در ویترین فروشگاه هوشمندانه تر و با در نظر گرفتن تمامی نکات بالا شود ، در مدت زمان کوتاهی می تواند با ذهن بینندگان ارتباط بر قرار کرده و به طور غیر مستقیم آن ها را به بازدید از مغازه ی شما دعوت نماید تا در نهایت این بازدیدها ، منجر به خرید و افزایش روز افزون فروش شما گردد. از اینکه با مجله اینترنتی شال و روسری میس اسمارت در این مقاله همراه بودید بسیار سپاسگزاریم . لازم به ذکر است جهت خرید شال و روسری به صورت عمده و خرید شال و روسری به صورت تکی می توانید به سایت رسمی میس اسمارت Misssmart.ir  مراجعه نمایید .

 

منبع : میس اسمارت